برای فعالیت هرچه بهتر وبلاگ، حتماً بر روی یکی از بنرهای تبلیغاتی فوق کلیک کنید
آشنایی با سامانه معتبر و سودآور UINVEST
کسب درآمد از اینترنت تضمینی و امتحان شده
روش های 100% تضمینی و امتحان شده برای پولدار شدن از اینترنت

آشنایی با سامانه معتبر و سودآور UINVEST

 تا %20 سود ماهیانه

دوستان عزیز سلام

امروز می خواهم یک فرصت درآمدزایی فوق العاده را خدمت شما معرفی کنم.لطفا چنددقیقه برای خواندن این مطلب وقت بگذارید، مطمئنا پشیمان نخواهید شد.به شما قول می دهم این بهترین فرصت درآمدزایی است که تاکنون به شما معرفی شده...

اما قبل ازهمه چیز خیلی مختصرمی خواهم درموردخودم وتجربیاتم مطالبی رابیان کنم،در آینده مطالب بیشتر و خیلی مفید تری را به شما دوستان ارائه خواهم کرد:

من محمد هستم وچند سالی هست که درزمینه تجارت آن لاین تحقیق می کنم.ودر این زمینه به نتایج بسیارجالب ومفیدی دست پیدا کردم،که درمطالب بعدی بطورمفصل به آن خواهم پرداخت. اما چرا تجارت آنلاین؟؟؟

اگر شما از اینترنت برای چت ، دانلود ، تفریح و سرگرمی استفاده می کنید باید گفت وقت خود را بیهوده تلف می کنید زیرا یکی از بهترین منابع مالی را از دست داده اید.هم اکنون افراد بسیار زیادی در ایران از طریق اینترنت کسب درآمد و امرار معاش می کنند شما با استفاده از تجربیات ما می توانید با مفاهیم کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید و پول در آوردن از اینترنت آن قدر برایتان آسان می شود که به راحتی در کمترین زمان درآمدی فوق العاده را در اختیار خواهید داشت بدون نیاز به سرمایه گذاری خیلی زیاد، مدرک ، پیشینه ی علمی یا تسلط بر زبانی خاص ، در هر سنی و در هر مکان و زمانی که باشید می توانید کسب و کار کنید و از فرصت های نامحدود اینترنت به خوبی استفاده کنید.

هنوز هم برای بسیاری ازمردم بخصوص داخل ایران درآمداز طریق اینترنت مساله ای عجیب وبیگانه می باشد­.حتی بسیاری ازمردم زمانی که اسم درآمد اینترنتی می آید آنرا به دید کلاهبرداری نگاه می­کنند،ولی دوستان همین قدربدونید که امروزه افراد زیادی ازطریق اینترنت به درآمدهای بسیاربالا دست پیدا کرده اند،درآمدهایی که حتی درخواب هم نمی­توانید به آن فکرکنید.

ممکن است تا کنون بارها این سوال به ذهنتان خطور کرده باشد که چگونه بعضی افراد به درآمد های بسیار عالی و باور نکردنی از دنیای اینترنت می رسند؟درحالی که ما هم همین را می خواهیم و تلاشمان را هم می کنیم ولی بازهم از وضع فعلی مان راضی نیستیم!!!

درطول این مدت نظرات بسیاری را در این مورد بررسی کردم و اینجا می خواهم کمی در مورد  دلایل ناکامی دراین تجارت صحبت کنم:

*دلیل اول  را در خودمان باید جست وجو کنیم چرا که اغلب مان صبور نیستیم و می خواهیم راهی که دیگران طی چند سال رفته اند، ما در چند ماه  برویم،و از راه هایی استفاده می کنیم که آخرش جز ضرر و زیان مالی نیست!

*دلیل دوم این است که اغلب مان به محض این که راهی برای کسب درآمد معرفی می شود بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل واردش می شویم و بعد از مدتی از این که نتیجه دلخواهمان را نگرفته ایم ناامید شده و دورش را خط می کشیم؛ اما یادمان باشد اغلب زمانی راهی را رها می کنیم که تا موفقیتمان چند قدم بیش تر نمانده است!

* دلیل بعدی اینکه فقط برای سرگرمی و شاید از سر بی کاری یا بی حوصلگی به این کار روی آورده اید.این کار هم همانند بقیه مشاغل یک شغل پول ساز و با پرستیژ محسوب می شود،لازم نیست برای کسب درآمد هر روز صبح به اداره،مغازه یا هر جای دیگر مراجعه کنید،بلکه می توانید درخانه و پشت کامپیوتر به درآمدهای ایده آل برسید.پس این تجارت را کاملا جدی بگیرید.

*مسئله بعد اینکه به هیچ وجه سر خود را شلوغ نکنید، با کمال تعجب می بینم که برخی افراد در 20 یا 30 سایت اکثرا نامعتبر عضو شده و ادعا می کنند که درآمد بالایی دارند،یک فرد حرفه ای به جای 20 یا 30 سایت نامعتبر در 4 یا 5 سایت معتبر فعالیت و با خیال راحت در همه آنها سرمایه گذاری می کند.دقت کنید که پس از گذشت مدتی و توسعه فعالیت شما در یک سایت شما هرگز زمان کافی برای 20 یا 30 یا حتی 10 سایت نخواهید داشت و بطور حتم در همه آنها شکست خواهید خورد.

لازم به توضیح است که بنده هم مانند بسیاری ازشما ها درسایت های تبلیغات کلیکی عضو هستم،سایت های مثل تئوباکس،آسمان باکس،نئو باکس وغیره ودراین سایت ها درآمدنسبتا خوبی هم دارم ولی باید عرض کنم که درآمد دراین سایت ها کمی زمان بر بوده ونیز سقف درآمدی پایین ومحدودی دارند(به جرأت و با مدارک وشواهد می گویم که ازبین سایت های تبلیغات کلیکی تنها چند سایت انگشت شمار وجود دارند که برای کسب درآمد مناسب هستند و متاسفانه بسیاری از افراد بدون توجه به اعتبار این سایت ها وفقط جهت کسب درآمد شما را به عضویت در سایت های نامعتبر تشویق می کنند ،من در مطالب آتی دلایل خودم را به تفصیل بیان خواهم کرد) بنابرین مدت زیادی راصرف جنبه های دیگرتجارت آن لاین کردم،ازتجربیات دوستان خوبم استفاده و به نتایج بسیارجالب وامیدوارکننده رسیدم:

اما تجارت الکترونیک به راستی چیست و انواع مختلف تجارت الکترونیک به راستی چه هستند؟

دامنه تجارت الکترونیک بسیاروسیع می باشد ازتولید و فروش نرم افزار یا محصولات گرفته،سایت های تبلیغات کلیکی،هایپ،خدمات طراحی وب سایت وارائه سروروهاست و دامنه،بازار فارکس وغیره که از دامنه این مبحث خارج است،لکن درمورد بعضی ازآنها توضیح مختصری خواهم داد:

1- طراحی یک نرم افزار وفروش آن که نیاز به تخصص در برنامه نویسی دارد پس کار هرکسی نیست.

2- راه اندازی یک وب سایت فروش محصولات اینترنتی که نیاز به تجربه،اطلاعات،حوصله وغیره دارد پس باز هم کار سختی می باشد.

3- هایپ:هایپ در اصطلاح لغوی به سایت های سرمایه گذاری می گویند که ادعا می کنند به سرمایه شما روزانه،هفتگی یا ماهانه سود بسیار بالا و غیرمعقولی می دهند.(مثلا روزی 2% ، 5% ، 10% ویا حتی 100% که اصلا با عقل جوردر نمی آید)اکثر این سایت ها ادعای فعالیت در بازار بورس وفارکس رادارند واغلب مدارک وشواهد جعلی برای اثبات ادعای خود وقانونی بودن شرکتشان ارائه می کنند که دروغی بیش نبوده وصرفا از طریق انباشت سرمایه مدت اندکی سود کاربران را پرداخت کرده و ناگهان یک شبه با سرمایه مشتریان ناپدید می شوند.عمر اغلب این سایت ها بیشتر ازچند ماه نیست.متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل وسوسه انگیز بودن این سایت ها درآن سرمایه گذاری کرده و ضررهای مالی وروحی روانی فراوانی را متحمل می شوند.پس بخاطر خدا از همه شما برادران و خواهرانم خواهش می کنم که تحت هیچ عنوان فریب این سایت ها را نخورید.

یک اصل مهم:هرگز بدنبال یک شبه پولدار شدن نباشید

خدمات طراحی وب سایت،ارائه هاست و دامین:این روش هم نیاز به اطلاعات تخصصی درزمینه طراحی وب سایت و مسائل مربوط به آن دارد که نیازمند مدت ها  آموزش و زمان می باشد.

فارکس(Forex): که حتما نام آن بگوشتان خورده است عبارت است ازفعالیت دربازار جهانی خرید و فروش ارز(Foreign Exchange)که اولا حداقل نیاز به یک سال تجربه داشته،دوما سرمایه بالایی نیاز دارد،و سوما ریسک بالایی هم دارد پس انتخاب با شماست که در آن فعالیت بکنید یا نه...

پس برای کسب درآمد خوب و مطمئن چه بکنیم؟

دراینجا سعی درمعرفی روش هایی دارم که دارای چند ویژگی باشد:

1-اکثرقریب به اتفاق افراد با اطلاعات پایین قادر به انجام آن باشند.

2-درآمد بالایی داشته باشد.

3- به سرمایه خیلی بالایی نیاز نداشته باشد.

4-زمان رسین به درآمد درآن خیلی طولانی نباشد.

5- پرداخت و دریافت پول به آنها ساده باشد.(بسیاری از سایت های درآمد زایی به حساب هایی مثل پی پال،پیزا،وکارت های اعتباری بین المللی پرداخت دارند که کار کردن با آنها برای ایرانی ها دشوار و هزینه بر می باشد)تنها حساب بانکی بین المللی که دریافت و پرداخت با آن برای ایرانی ها بسیار راحت است "لیبرتی ریزرو" می باشد.

جهت آشنای با لیبرتی ریزرو کلیک کنید

جهت آشنایی با پی پال کلیک کنید

جهت آشنایی با حساب پیزا کلیک کنید

جهت آشنایی با تفاوت های پی پال و لیبرتی ریزرو کلیک کنید

6-و مهمتراز همه روشی مطمئن با ریسک پایین باشد.

واما معرفی سامانه(یو اینوست) UINVEST

از میان همه روش ها تصمیم دارم روش جدیدی را به شما معرفی کنم که هر 5 ویژگی فوق را دارا باشد.به احتمال زیاد اطلاعات چندانی راجع به این روش ندارید اما همین قدر بدانید که هم اکنون افراد زیادی ازطریق این روش به درآمد های خوبی دست یافته اند.

دراین روش شما سهامی را خریداری می کنید وماهانه بابت خرید سهام سود دریافت می کنید،درضمن می توانید سهام خود رافروخته و پول آنرا نقدا دریافت کنید.از طریق عضو گیری هم پورسانت قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

شاید در نگاه اول سوددهی در این شرکت بنظرخیلی بالا نباشد اما اولا سود آن مطمئن وتضمین شده است و مانند بسیاری از شرکت های کلاهبردار بی در و پیکر نیست و دوما با اندکی صبر ازطریق روش ها و استراتژی های متنوع این شرکت به درآمد خوبی خواهید رسید.

ما یکی از شرکت های معتبر و با سابقه که فعالانه در این زمینه مشغول بکار است شرکت یو اینوست(uinvest) می باشد و بنده به دلایل بسیاری این شرکت را انتخاب و به شما هم پیشنهاد می کنم.من خودم چند ماه است که دراین شرکت مشغول بکارهستم،ولی چند تن ازدوستان بنده که چند سال است دراین شرکت کار می کنند به درآمدهای چشمگیری دست یافته اند.(تا 2000 دلار در ماه)

این شرکت واسطه بین سرمایه گذار و شرکت های تجاری می باشد که عمدتا در اروپای شرقی فعالیت می کند.یعنی برای سهام یک شرکت سرمایه گذار پیدا کرده و درصدی را به عنوان پورسانت می گیرد.

اما چرا UINVEST؟

درتمام روشهای درآمد زایی که راجع به آن بحث شد ایراداتی وجود داشت اما در این روش:

1- شما در شرکتی بسیار مطمئن با سابقه 5 ساله سرمایه گذاری می کنید.

2-همه افراد قادر به سرمایه گذاری در این شرکت هستند.

3-برای شروع نیاز به سرمایه بالایی ندارید(حداقل 11 دلار)

4-سود ماهانه تضمین شده(بین 10 تا 20 درصد در ماه) و حتی بیشتر

5-پرداخت پورسانت عالی بابت عضو گیری

6-واریز و نقد کردن پول در آن بسیار راحت است

اما ویژگی های UINVEST

·        5 سال سابقه کار

·        دارای مجوز فعالیت یا همان پروانه کسب از کشور اکراین و آمریکا(جهت مشاهده دفاتر شرکت ، مجوز فعالیت و دفاتر شرکت کلیک کنید )

·        این شرکت در آمریکا ، اکراین و چندین کشور دفتر دارد که شما با وقت قبلی می توانید از آنها بازدید کنید.(افراد بسیار زیادی از جمله ایران از دفتر شرکت بازدید کرده اند)

·        روزنامه مالی معتبر دیلی فاینانس در مقاله ای به بررسی این شرکت پرداخته.جهت مشاهده کلیک کنید.

·        پرداخت پول به لیبرتی ریزرو ، پیزا ، ویزا کارت ، مستر کارت، حساب های بانکی(اکثر کشورها به جز ایران) که در بین سایت های درآمد زا بی سابقه بوده وحاکی از اعتبار بالای این شرکت است.

·        پرداخت پول نهایتا تا 48 ساعت(تا الان تمام پرداخت ها بدون تاخیر انجام شده)

·        پرداخت بیش از 60 میلیون دلار به کاربران تا این لحظه

·        تنوع قیمت سهام از 11$ تا چند هزار دلار،البته میزان سود هر سهم با سهام دیگر متفاوت است.(جهت مشاهده جدول کامل سهام باید ثبت نام کنید)

·        سود سهام بین 10 تا 20 درصد بوده و گزینه های بسیاری برای افزایش درآمد شما وجود دارد.لازم بذکر است که هر سهم درصد سود مختص بخود را دارد.

·        شما در هر لحظه که اراده کنید می توانید سهام خود را فروخته و  وجه آنرا نقدا دریافت کنید،پس می توانید علاوه بر سود ماهانه روی قیمت اولیه سهام هم سود کنید.

·        پورسانت جذب نفرات مستقیم بین 4% تا 15% می باشد که هر چه میزان فعالیت و رتبه شما بالا رود این سود بیشتر می شود.

·         پشتیبانی بسیار عالی و 24 ساعته.سایت این شرکت دارای سیستم چت آنلاین می باشد که شما در هر لحظه می توانید با ادمین سایت و دیگر کاربران حتی کاربرهای ایرانی چت کنید.

·        دارای گواهینامه های تایید امنیت و هویت از شرکت های معتبر.

·        و بسیاری ویژگی های دیگر که تا وارد این شرکت نشوید برای شما روشن نخواهد شد.

اما نکاتی که در کارکردن با این سایت باید دانست:

  •  سود سهام دقیقا یک ماه پس از خرید سهم به حساب شما واریز می شود.
  • تعداد سهام خریداری شده در این شرکت محدودیتی ندارد.
  •  شرکت 10% از سود شما را بعنوان کارمزد دریافت می کند.مثلا اگر شما یک سهم به ارزش 800 $ خرید کرده اید و سود ماهانه این سهم 150 $ باشد،شرکت ماهیانه 15 $ از آنرا بابت کارمزد از شما دریافت می کند.

برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید

سرمایه گذاری مطمئن و سودآور در یو - اینوست

مانیتورینگ : قابل اعتماد و قانونی(مطمئن)

میزان کل برداشتی از سایت: 6.10 $

سند های پرداختی:

جهت آموزش ثبت نام و خرید سهام  اینجا را کلیک کنید





تاریخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:آشنایی با سامانه معتبر و سودآور UINVEST,
ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 165761
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس
(بهترین لینک باکس)